Rozvoj literární gramotnosti dítěte předškolního věku – Kamila Plachá
Kamila Plachá
Bakalářská práce
Rozvoj literární gramotnosti dítěte předškolního věku
Development of reading literacy of preschool child
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rozvojem literární gramotnosti u předškolních dětí prostřednictvím poznávání literárních žánrů a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vymezením základních pojmů, jako jsou gramotnost, funkční gramotnost, čtenářská gramotnost a pregramotnost a představuje možnosti rozvoje literární gramotnosti u dětí předškolního věku. V praktické části …víceAbstract:
This Bachelor thesis deals with the development of literary literacy in preschool children through the discovery of literary genres and it is divided into the theoretical and practical part. The theoretical part deals with the definition of basic concepts such as literacy, functional literacy, reading literacy and pre-literacy and represents the possibilities of developing literary literacy of preschool …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Plachá, Kamila. Rozvoj literární gramotnosti dítěte předškolního věku. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Využití současné dětské literatury v prostředí mateřské školy
Kateřina BAMBASOVÁ -
Využití současné dětské literatury v prostředí mateřské školy
Kateřina BAMBASOVÁ -
Využití klasické a současné dětské literatury k rozvoji čtenářské gramotnosti na 1. stupni ZŠ
Andrea KLEINOVÁ -
Podpora dovednosti čtení prostřednictvím dětské literatury na 1. stupni základní školy
Veronika Kyralová -
Didaktické využití dětské literatury s tematikou holocaustu na 1. stupni ZŠ
Michaela KŘIVOHLÁVKOVÁ -
Didaktické využití dětské literatury v kontextu výuky cílů udržitelného rozvoje
Denisa Brokešová -
Daňová gramotnost studentů navazujícího studia VŠ v České republice
Tereza Kašpárková -
Funkční a digitální gramotnost žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy
Petra Tužilová