Swift aplikace pro ovládání a programování robota sphero – Radim PEŠA
Radim PEŠA
Bakalářská práce
Swift aplikace pro ovládání a programování robota sphero
A Swift app for controlling and programming Sphero robot
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro operační systémy iOS, a to v programovacím jazyce Swift. Aplikace se zabývá ovládáním robota Sphero a také možnostmi, jak robota přímo v aplikaci programovat nebo jinak upravovat jeho chování na základě uživatelem definovaného vstupu. Aplikace poskytuje výstup naměřených hodnot ve formě CSV souboru.Abstract:
The bachelor thesis deals with developing a mobile application for the iOS operating system in the Swift programming language. The application focuses on controlling the Sphero robot and deals with options of programming the robot inside the application or modifying its behavior based on a user-defined output. The application provides an output of the measured values in the form of a CSV file.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2019
- Vedoucí: Mgr. Petr Raunigr
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PEŠA, Radim. Swift aplikace pro ovládání a programování robota sphero. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika a výpočetní technika - aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Prostředí pro vývoj aplikací v jazyce Swift pod operačním systémem iOS
Tomáš Holka -
Vývoj aplikací pro platformu iOS v jazyce SWIFT
Michael Hudek -
Tvorba simulačních scénářů v prostředí Apple HomeKit
Lukáš Keňo -
Podvrhnutie polohy v iOS
Richard Ondrejka -
Client Identification via ID Card with NFC for iOS
Michal Němec -
iOS app for bouldering gyms
Tomáš Bouma -
Nástroje pro vývoj mobilních aplikací pro iOS
Ladislav SURANOVSKÝ -
Comparison of ARKit, ARCore and supported rendering technologies in iOS development
Miriam Cabadajová