Lukáš Slavík

Bakalářská práce

Je Slevomat.cz efektivní marketingový nástroj?

Is Slevomat.cz an effective marketing instrument?
Anotace:
Část firem, konkrétně 19,42 %, dosahuje po spolupráci se serverem hromadného nakupování Slevomat.cz ztráty. Možným vysvětlením je nevhodnost Slevomat.cz jako marketingového nástroje pro všechny typy obchodníků. Klíčovým faktorem pro zisk firem je v mnoha případech další nákup zákazníků za nezlevněnou cenu. Výsledky naznačují, že na návrat zákazníků k dalšímu nákupu má pozitivní vliv velikost firmy …více
Abstract:
Some firms, specifically 19,42 %, are reaching a loss after the promotion on the group buying site Slevomat.cz. A possible explanation is unsuitability of Slevomat.cz as a marketing instrument for all types of traders. A crucial factor for business profit is, in many cases, another purchase made by customers for the undiscounted price. The results suggest that on the return of customers to another …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 2. 2014
  • Vedoucí: Martin Hronza
  • Oponent: Klára Čermáková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39669