Bc. Zuzana VONDROVÁ
Diplomová práce
Image Českých drah
Image of Czech Railways
Anotace:
Diplomová práce na téma image Českých drah se zabývá analýzou image této společnosti. Představuje teoretický základ pro zkoumání této proměnné a následně výsledky primárního výzkumu názorů veřejnosti na společnost České dráhy a její služby. Součástí práce je pak i analýza firemní identity společnosti, jakožto prostředku budování mínění o firmě, jejích jednotlivých prvků, tedy corporate designu, corporate …víceAbstract:
The diploma thesis called "Image of the company Czech Railways" deals with image of this company. First of all, I present theoretical base for the research. Moreover, there are enclosed results of real research which focuses on opinions of Czech public about Czech Railways and this survey was done especially for this thesis. Besides, there is the corporate identity analysis, including analysis of corporate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Identifikátor:
18430
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VONDROVÁ, Zuzana. Image Českých drah. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc -
Plán marketingové komunikace zaměřený na Corporate Identity pro nově vznikající firmu
Lenka Fibichrová -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Corporate publishing jako efektivní nástroj marketingové komunikace společnosti Vodafone Czech Republic a.s.
Radek Benda -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková