Lenka Takácsová
Master's thesis
Experience marketing firmy ŠKODA AUTO, a.s.
Experience marketing by ŠKODA AUTO Company
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza experience marketingových aktiv automobilové společnosti ŠKODA AUTO a.s.. Teoretická část je věnována literární rešerši teoretických aspektů experience marketingu, event marketingovému procesu ve společnosti a charakteristice sponzoringu, výstav a veletrhů. V praktické části je prostřednictvím osobních rozhovorů zkoumána úroveň znalostí těchto marketingových …moreAbstract:
The aim of the thesis is the analysis of experiential marketing assets within the automotive company ŠKODA AUTO a.s. The theoretical component examines the literary research of the theoretical aspects of experiential marketing, the event marketing process within the company and the characteristics of sponsoring, fairs and exhibitions. The practical component of the thesis is dedicated to examining …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 5. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78129
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2019
- Supervisor: Marie Hesková
- Reader: Miroslav Foret
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78129
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Tereza Tučková -
Marketingová komunikácia spoločnosti ŠKODA AUTO a.s.
Kristián Tomčo -
Analýza efektivity aktivit společnosti Škoda Auto, a.s. v oblasti sponzoringu sportu
Denisa Lencová -
Analýza efektivity aktivit společnosti Škoda Auto, a.s. v oblasti sponzoringu sportu
Denisa Lencová -
Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto
Marina Daniela Hanková -
Sponzoring v oblasti sportu a jeho vnímání mladou generací
Jakub Kleiner -
Sportovní marketing v hokejovém klubu BK Mladá Boleslav a.s.
Denisa Apková -
Event management firmy Johann W
Petra Beránková