Experience marketing firmy ŠKODA AUTO, a.s. – Lenka Takácsová
Lenka Takácsová
Master's thesis
Experience marketing firmy ŠKODA AUTO, a.s.
Experience marketing by ŠKODA AUTO Company
Anotácia:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza experience marketingových aktiv automobilové společnosti ŠKODA AUTO a.s.. Teoretická část je věnována literární rešerši teoretických aspektů experience marketingu, event marketingovému procesu ve společnosti a charakteristice sponzoringu, výstav a veletrhů. V praktické části je prostřednictvím osobních rozhovorů zkoumána úroveň znalostí těchto marketingových …viacAbstract:
The aim of the thesis is the analysis of experiential marketing assets within the automotive company ŠKODA AUTO a.s. The theoretical component examines the literary research of the theoretical aspects of experiential marketing, the event marketing process within the company and the characteristics of sponsoring, fairs and exhibitions. The practical component of the thesis is dedicated to examining …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78129
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
- Vedúci: Marie Hesková
- Oponent: Miroslav Foret
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78129
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní sponzoring společnosti ŠKODA AUTO a. s.
Tereza Tučková -
Marketingová komunikácia spoločnosti ŠKODA AUTO a.s.
Kristián Tomčo -
Analýza efektivity aktivit společnosti Škoda Auto, a.s. v oblasti sponzoringu sportu
Denisa Lencová -
Analýza efektivity aktivit společnosti Škoda Auto, a.s. v oblasti sponzoringu sportu
Denisa Lencová -
Sociální sponzoring organizace Zdravotní klaun v rámci komunikace Škoda Auto
Marina Daniela Hanková -
Sponzoring v oblasti sportu a jeho vnímání mladou generací
Jakub Kleiner -
Sportovní marketing v hokejovém klubu BK Mladá Boleslav a.s.
Denisa Apková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová