Lenka Takácsová

Diplomová práce

Experience marketing firmy ŠKODA AUTO, a.s.

Experience marketing by ŠKODA AUTO Company
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza experience marketingových aktiv automobilové společnosti ŠKODA AUTO a.s.. Teoretická část je věnována literární rešerši teoretických aspektů experience marketingu, event marketingovému procesu ve společnosti a charakteristice sponzoringu, výstav a veletrhů. V praktické části je prostřednictvím osobních rozhovorů zkoumána úroveň znalostí těchto marketingových …více
Abstract:
The aim of the thesis is the analysis of experiential marketing assets within the automotive company ŠKODA AUTO a.s. The theoretical component examines the literary research of the theoretical aspects of experiential marketing, the event marketing process within the company and the characteristics of sponsoring, fairs and exhibitions. The practical component of the thesis is dedicated to examining …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 8. 2019
  • Vedoucí: Marie Hesková
  • Oponent: Miroslav Foret

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/78129