Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s. – Bc. Izida Dolotina
Bc. Izida Dolotina
Master's thesis
Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s.
Psychological aspects of marketing communications and consumer behaviour of Tesco Store CR a.s.
Abstract:
Teoretická část práce popisuje složky a analýzu vlivu psychologických aspektu na chování zákazníka z pohledu marketingové komunikace. Praktická část je věnována analýze marketingové komunikace společnosti TESCO Stores ČR s.r.o. V souladu s účelem práce bylo prováděno dotazníkové šetření, provedená SWOT analýza a byla vypracovaná doporučení.Abstract:
The theoretical part describes components and an analysis of the psychological aspect of customer behavior in terms of marketing communication. The practical part is devoted to the analysis of marketing communication Tesco Ltd. In accordance with the purpose of this work was carried out a survey,carried out a SWOT analysis and developed recommendations
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ibr0l/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2012
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
DOLOTINA, Izida. \textit{Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2012. Available from: https://theses.cz/id/rb1a8r/. [citováno 2024-04-23]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Tereza Zimáková -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Dita Kamírová -
Specifika psychologie marketingové komunikace pro seniory
Iveta Hofmanová -
Psychologie marketingové komunikace
Anna Kučerová -
Psychologie kreativity v marketingové komunikaci a kreativní návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Pavlína Hovorková -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Markéta Hradecká -
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
Anna Toporkova