Bc. Izida Dolotina

Master's thesis

Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s.

Psychological aspects of marketing communications and consumer behaviour of Tesco Store CR a.s.
Abstract:
Teoretická část práce popisuje složky a analýzu vlivu psychologických aspektu na chování zákazníka z pohledu marketingové komunikace. Praktická část je věnována analýze marketingové komunikace společnosti TESCO Stores ČR s.r.o. V souladu s účelem práce bylo prováděno dotazníkové šetření, provedená SWOT analýza a byla vypracovaná doporučení.
Abstract:
The theoretical part describes components and an analysis of the psychological aspect of customer behavior in terms of marketing communication. The practical part is devoted to the analysis of marketing communication Tesco Ltd. In accordance with the purpose of this work was carried out a survey,carried out a SWOT analysis and developed recommendations
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 16. 6. 2012
  • Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Reader: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní