Bc. Izida Dolotina

Master's thesis

Psychologické aspekty marketingové komunikace a chování spotřebitele společnosti Tesco Stores CR a.s.

Psychological aspects of marketing communications and consumer behaviour of Tesco Store CR a.s.
Anotácia:
Teoretická část práce popisuje složky a analýzu vlivu psychologických aspektu na chování zákazníka z pohledu marketingové komunikace. Praktická část je věnována analýze marketingové komunikace společnosti TESCO Stores ČR s.r.o. V souladu s účelem práce bylo prováděno dotazníkové šetření, provedená SWOT analýza a byla vypracovaná doporučení.
Abstract:
The theoretical part describes components and an analysis of the psychological aspect of customer behavior in terms of marketing communication. The practical part is devoted to the analysis of marketing communication Tesco Ltd. In accordance with the purpose of this work was carried out a survey,carried out a SWOT analysis and developed recommendations
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2012
  • Vedúci: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Miloslav Kafka, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní