Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY – Ing. Veronika Vláčilová
Ing. Veronika Vláčilová
Bakalářská práce
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marketing research for recognition of XY customers
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem této práce je návrh marketingové strategie pro firmu Camaïeu. První část práce se zabývá teoreticky procesem marketingového výzkumu a výzkumem zákazníků. Druhá část práce je zaměřena na analýzu dotazníkového šetření, specifikaci typického zákazníka, jeho potřeb a požadavků na produkt. Snahou návrhu nové marketingové strategie je dosáhnutí výhod …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research. The aim of this work is to suggest marketing strategy for the Camaïeu group. The first part of the work deals with the theory of marketing research and with the customer analysis. The second part focuses on the analysis of the survey and defining typical customer, his needs and product requirements. Suggesting a new marketing strategy we aim to achieve …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ceo4f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Mgr. Pavla Ludvíková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková