Ing. Veronika Vláčilová

Bachelor's thesis

Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY

Marketing research for recognition of XY customers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem této práce je návrh marketingové strategie pro firmu Camaïeu. První část práce se zabývá teoreticky procesem marketingového výzkumu a výzkumem zákazníků. Druhá část práce je zaměřena na analýzu dotazníkového šetření, specifikaci typického zákazníka, jeho potřeb a požadavků na produkt. Snahou návrhu nové marketingové strategie je dosáhnutí výhod …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with marketing research. The aim of this work is to suggest marketing strategy for the Camaïeu group. The first part of the work deals with the theory of marketing research and with the customer analysis. The second part focuses on the analysis of the survey and defining typical customer, his needs and product requirements. Suggesting a new marketing strategy we aim to achieve …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2014
  • Supervisor: Ing. Jiří Wagner
  • Reader: Mgr. Pavla Ludvíková

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting