Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY – Ing. Veronika Vláčilová
Ing. Veronika Vláčilová
Bachelor's thesis
Marketingový výzkum pro poznání zákazníka firmy XY
Marketing research for recognition of XY customers
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem. Cílem této práce je návrh marketingové strategie pro firmu Camaïeu. První část práce se zabývá teoreticky procesem marketingového výzkumu a výzkumem zákazníků. Druhá část práce je zaměřena na analýzu dotazníkového šetření, specifikaci typického zákazníka, jeho potřeb a požadavků na produkt. Snahou návrhu nové marketingové strategie je dosáhnutí výhod …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with marketing research. The aim of this work is to suggest marketing strategy for the Camaïeu group. The first part of the work deals with the theory of marketing research and with the customer analysis. The second part focuses on the analysis of the survey and defining typical customer, his needs and product requirements. Suggesting a new marketing strategy we aim to achieve …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2014
Identifier:
https://is.sting.cz/th/ceo4f/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 5. 2014
- Supervisor: Ing. Jiří Wagner
- Reader: Mgr. Pavla Ludvíková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Analýza marketingového prostředí vybraného hotelu
Anna Bobková -
Analýza produktů a marketingového prostředí firmy Natura Siberica na českém trhu
Štěpánka Peterková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Analýza marketingových prostředí vybrané firmy/značky
Michaela Pánková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková