Návrh metodiky řízení a správy incidentů a problémů a jejího využití ve vybrané organizaci – Adam Holub
Adam Holub
Diplomová práce
Návrh metodiky řízení a správy incidentů a problémů a jejího využití ve vybrané organizaci
Design of methodology of administration and management of issues and its application in chosen organisation
Anotace:
Práce se zabývá návrhem metodiky pro řízení a správ incidentů a problémů (issue), s využitím issue-trackingového nástroje. Cílem práce je takovou metodiku vytvořit a nasadit ji v konkrétní organizaci. Při vytváření Metodiky byly využity doporučené postupy získané ze zdrojových prací, a také autorovi praktické zkušenosti. V teoretické části páce jsou nejprve popsány přístupy, ze kterých vyvíjená Metodika …víceAbstract:
This thesis is focused on design methodology of administration and management of issues, using issue-tracking system. The objective is to create such methodology and deploy it to specific organization. During methodology creation, there were used best practices, acquired from source thesis and authors experiences. In theoretical part of thesis are described approaches, witch is this thesis based on …víceKlíčová slova
ITIL ISTQB issue-tracking systém Defect Životní cyklus Problém Incident Metodika JIRA Issue
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53143
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2017
- Vedoucí: Iva Stanovská
- Oponent: Tomáš Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53143
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie
Práce na příbuzné téma
-
Issue Tracking Systems
Jiří Janák -
Riadenie životného cyklu aplikácií
Branislav Moravčík -
Analýza a návrh optimalizace procesů Incident/Problem/Release managementu vybrané společnosti podle metodiky ITIL
Anna Kobiakova -
Optimalizace řešení problémů podle metodiky ITIL a její implementace v praxi
Bohdan Cvejn -
Are the principles of ITIL service desk applicable to the environment of SME?
Yauheni Semianenka