Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity – Martin Němeček
Martin Němeček
Bachelor's thesis
Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity
Game AI Analysis with Implementation in the Unity Game Engine
Anotácia:
Předkládaná bakalářská práce "Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity" se obecně zaměřuje na herní AI a dále na vzájemné porovnání konečného automatu a behavio-rálního stromu pro tvorbu herní AI. Teoretická část představuje základní principy herní AI pokračuje uvedením nejčastěji používaných algoritmů a metod. Dále následuje kapitola s podrobnějším popisem konečného automatu a behaviorálního …viacAbstract:
The present bachelor thesis "Game AI analysis with implementation in the Unity game en-gine" focuses on game AI in general and on the inter-comparison of a finite state machine and a behavioral tree algorithms for the creation of game AI. The theoretical part introdu-ces the basic principles of game AI and goes on to list the most commonly used algorithms and methods. This is followed by a chapter …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Němeček, Martin. Analýza herní AI s implementací v herním enginu Unity. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Applied InformaticsBachelor programme / odbor:
Software Engineering / Software Engineering
Práce na příbuzné téma
-
Vizualization of AI algorithms for computer games
Jan Dvořák -
Hluboké učení AI v herních prostředích
Kristián Glós