Neuromarketing a jeho využitie vo vybranej medzinárodnej spoločnosti – Lenka Balogová
Lenka Balogová
Diplomová práce
Neuromarketing a jeho využitie vo vybranej medzinárodnej spoločnosti
Neuromarketing a jeho využití ve vybrané mezinárodní společnosti
Anotace:
Neuromarketing je poměrně mladá disciplína, na pomezí neurovědy a psychologie, která si klade za cíl využívat poznatky o mozku a jeho fungování k zefektivnění marketingových strategií. Cílem práce je blíže se seznámit s pojmem neuromarketing a představit jeho využití na konkrétním příkladu, kterým je mezinárodní společnost Henkel. Henkel si za svou existenci vybudoval na trhu silné postavení a produkty …víceAbstract:
Neuromarketing is a relatively new discipline at the intersection of neuroscience and psychology that aims to use the knowledge about the brain and its functioning to more efficient marketing strategies. The purpose of the thesis is to familiarize with the term neuromarketing and introduce its application on a specific example, an international company, Henkel. Since the companys existence, Henkel …víceAbstract:
Neuromarketing je pomerne mladá disciplína, na pomedzí neurovedy a psychológie, ktorá si kladie za cieľ využívať poznatky o mozgu a jeho fungovaní k zefektívneniu marketingových stratégií. Cieľom práce je bližšie oboznámiť s pojmom neuromarketing a predstaviť jeho využitie na konkrétnom príklade, ktorým je medzinárodná spoločnosť Henkel. Henkel si za svoju existenciu vybudoval na trhu silné postavenie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50128
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
- Vedoucí: Hana Chylíková
- Oponent: Erika Pajkošová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50128
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
Natália Dadejová -
Vplyv značky na nákupné rozhodovanie spotrebiteľa – porovnanie vnímania privátnej a tradičnej značky zo strany spotrebiteľa na slovenskom a českom trhu
Monika Bátorová -
Vplyv detí na nákupné rozhodovanie rodičov
Barbora Spišiaková -
Nástroje telemarketingu služieb a ich vplyv na rozhodovanie spottrebiteľa
Monika Bendíková -
Vplyv vône ako nástroja zmyslového marketingu na rozhodovanie spotrebiteľa
Lucia Letašiová -
Vplyv obalu a etikety na rozhodovanie spotrebiteľov pri nákupe džúsov
Ján Nemergut -
Vliv mediálních celebrit na nákupní rozhodování (metody, formy a prostředky působení)
Daniela FULLOVÁ -
Neuromarketing: Koncept intuitivního marketingu
Simona Sciranko