Lenka Balogová

Diplomová práce

Neuromarketing a jeho využitie vo vybranej medzinárodnej spoločnosti

Neuromarketing a jeho využití ve vybrané mezinárodní společnosti
Anotace:
Neuromarketing je poměrně mladá disciplína, na pomezí neurovědy a psychologie, která si klade za cíl využívat poznatky o mozku a jeho fungování k zefektivnění marketingových strategií. Cílem práce je blíže se seznámit s pojmem neuromarketing a představit jeho využití na konkrétním příkladu, kterým je mezinárodní společnost Henkel. Henkel si za svou existenci vybudoval na trhu silné postavení a produkty …více
Abstract:
Neuromarketing is a relatively new discipline at the intersection of neuroscience and psychology that aims to use the knowledge about the brain and its functioning to more efficient marketing strategies. The purpose of the thesis is to familiarize with the term neuromarketing and introduce its application on a specific example, an international company, Henkel. Since the companys existence, Henkel …více
Abstract:
Neuromarketing je pomerne mladá disciplína, na pomedzí neurovedy a psychológie, ktorá si kladie za cieľ využívať poznatky o mozgu a jeho fungovaní k zefektívneniu marketingových stratégií. Cieľom práce je bližšie oboznámiť s pojmom neuromarketing a predstaviť jeho využitie na konkrétnom príklade, ktorým je medzinárodná spoločnosť Henkel. Henkel si za svoju existenciu vybudoval na trhu silné postavenie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2016
  • Vedoucí: Hana Chylíková
  • Oponent: Erika Pajkošová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50128