Bc. Zuzana Halabalová

Master's thesis

Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury

Marketing Strategy of an Eco-friendly Event Agency
Anotácia:
Tato diplomová práce se věnuje marketingové strategii nově vznikající eventové agentury, jejíž aktivity jsou environmentálně zodpovědné. Konkrétně se zaměřuje na marketingový mix služeb, doplněný o plán nákladů při založení agentury. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se ekologie a životního prostředí, marketingového mixu služeb, marketingového komunikačního mixu, event marketingu a zahájení …viac
Abstract:
This diploma thesis deals with the marketing strategy of the emerging event agency, whose activities are environmentally responsible. Specifically, it focuses on the marketing mix of services, supplemented by a cost plan for the emerging agency. The theoretical part defines terms related to ecology and environment, marketing mix of services, marketing communication mix, event marketing and business …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Halabalová, Zuzana. Marketingová strategie ekologicky smýšlející eventové agentury. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Master programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications