Ekaterina Bessonova

Bakalářská práce

Realistická vs stylizovaná 3D animace v počitačových hrách

Realistic and stylized 3D animation in video games

Anotace:
V rámci své bakalářské práce se zabývám analýzou animací ve videohrách z hlediska míry jejich stylizace. Práce je členěná do šesti kapitol. V první kapitole se popisuje krátká historie stylizace ve videohrách. Druhá kapitola se zabývá principem 3D animace. Třetí kapitola se zaměřuje na popis ruční stylizované 3D animace, čtvrtá – na popis technologie motion capture. Pátá kapitola popisuje způsoby a …více
Abstract:
This bachelor thesis is about stylized and realistic videogame animation. The work is divided into six chapters. The first chapter describes the history of stylizing animations in videogames. The second chapter is about the principle of 3D animation. The third chapter describes stylized animation and the fourth is focused on motion capture technology. The fifth chapter describes methods and the measure …více
 

Klíčová slova

3D technologie

Klíčová slova

analýzy

Klíčová slova

videohry

Klíčová slova

počítačová animace
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 9. 2020
  • Vedoucí: Libor PIXA
  • Oponent: Ondřej JAVORA

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 10. 2020 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna

Akademie múzických umění v Praze

Filmová a televizní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Animovaná tvorba