Vývojové prostředí pro digitalizaci deskových her – Bc. Martin Golomb
Bc. Martin Golomb
Bakalářská práce
Vývojové prostředí pro digitalizaci deskových her
Integrated development environment for board-games digitalization
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje návrhu a tvorbě desktopové aplikace pro převod deskových her do digitální verze. Analyzuje stolní hry a nástroje pro tvorbu jejich digitální reprezentace. Krátce se zabývá možnostmi a omezeními jazyka GDL. Práce obsahuje také popis implementace a několika her uvažovaných pro tvorbu ve vytvořeném prostředí.Abstract:
Thesis focuses on the design and creation of desktop application for convertion to board game digitalization. It Analyzes board games and other tools used for creation of their digital representation. Briefly entroducies the possibilities and limitations of language GDL. The work also contains a description of implementation and a few games under consideration for the creation of an environment created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zhurh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Marek Grác, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Marek Medveď
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Didaktická pomůcka pro střední školy - Základy práce v programech pro tvorbu webových stránek
Lukáš Nimberger -
Porovnání prostředí pro tvorbu 3D modelů
Zbyněk BARTÁK -
Finanční řízení projektu podpořeného z EU pro efektivnější tvorbu rozpočtů v prostředí právnické osoby
Dominika Jadrná -
Implementace webového prostředí pro tvorbu neuronových sítí typu MLP
Mykyta AFANASIEV -
Vývoj pracovního prostředí a nástrojů pro tvorbu účelové mapy v programu Bentley MicroStation
Veronika Špačková -
Prostředí pro tvorbu map z dat projektu OpenStreetMap
Petr Opletal -
Prostředí pro tvorbu interaktivních webových stránek
Jaroslav Moravec -
Prostředí Flex pro tvorbu informačních systémů
Pavel Čech