Genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let – Monika Musilová
Monika Musilová
Bachelor's thesis
Genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let
Gender aspects of advertising and the subjective perception of gender stereotypes in advertisements children aged 11-14 years
Abstract:
Tématem bakalářské práce jsou genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let. Cílem je postihnout, jaké stereotypy vybrané typy reklam obsahují, jak tyto stereotypy děti subjektivně vnímají a jaké stanovisko k nim zaujímají.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2015
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eB7195
Thesis defence
- Date of defence: 30. 4. 2015
- Supervisor: Mgr. Leona Stašová, Ph.D.
- Reader: Mgr. et Mgr. Petra Kalibová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MUSILOVÁ, Monika. \textit{Genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let}. Online. Bachelor's thesis. Hradec Králové: University of Hradec Králové, Faculty of Education. 2015. Available from: https://theses.cz/id/rbn7th/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Vychovatelství / Sociální pedagogika se zaměřením na etopedii
Theses on a related topic
-
Genderové aspekty reklamy
Denisa VRÁTNÁ -
Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy
Romana MIČULKOVÁ -
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Analýza genderové problematiky v oblasti televizní reklamy
Barbora Jirečková -
Etické a morální aspekty v reklamě z pohledu sexismu
Michaela Krchová -
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights