Genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let – Monika Musilová
Monika Musilová
Bachelor's thesis
Genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let
Gender aspects of advertising and the subjective perception of gender stereotypes in advertisements children aged 11-14 years
Anotácia:
Tématem bakalářské práce jsou genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let. Cílem je postihnout, jaké stereotypy vybrané typy reklam obsahují, jak tyto stereotypy děti subjektivně vnímají a jaké stanovisko k nim zaujímají.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2015
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB7195
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 4. 2015
- Vedúci: Mgr. Leona Stašová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Petra Kalibová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MUSILOVÁ, Monika. \textit{Genderové aspekty reklamy a subjektivní vnímání genderových stereotypů v reklamách dětmi ve věku 11 - 14 let}. Online. Bakalárska práca. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Faculty of Education. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/rbn7th/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Vychovatelství / Sociální pedagogika se zaměřením na etopedii
Práce na příbuzné téma
-
Genderové aspekty reklamy
Denisa VRÁTNÁ -
Genderové aspekty reklamy zacílené na ženy
Romana MIČULKOVÁ -
Subjektivní vnímání genderových aspektů reklamy a jejich dopad na genderovou identitu
Marta Břeňová -
Porušování etického kodexu reklamy na příkladu sexismu
Petra Jílková -
Analýza genderové problematiky v oblasti televizní reklamy
Barbora Jirečková -
Etické a morální aspekty v reklamě z pohledu sexismu
Michaela Krchová -
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva