Žák, student s kombinovaným postižením, jeho možnost základního, středního a vysokoškolského vzdělávání – Jindřich ŠENEKL
Jindřich ŠENEKL
Bakalářská práce
Žák, student s kombinovaným postižením, jeho možnost základního, středního a vysokoškolského vzdělávání
Pupil, a student with multiple disabilities, the ability of primary, secondary and higher education
Anotace:
Obsahem bakalářské práce s názvem Žák, student s kombinovaným postižením, jeho možnost základního, středního a vysokoškolského, vzdělávání, je definice obsahu pojmu kombinované vady, možnosti komunikace jedinců s kombinovaným postižením, možnosti vzdělávání jedinců s kombinovanými vadami, zejména na ostravských školách. Nedílnou součástí práce je zmapovat povědomí veřejnosti o kombinovaných vadách …víceAbstract:
The goal of my thesis entitled Student, a student with multiple disabilities, the ability of primary, secondary and higher education, education is the definition of the concept of combined defects, communication capabilities of individuals with multiple disabilities, learning opportunities, individuals with combined defects, especially in the Ostrava school. Integral part of the work is to explore …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2010
Zveřejnit od: 30. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 8. 2010
- Vedoucí: Mgr. Helena Hortová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠENEKL, Jindřich. \textit{Žák, student s kombinovaným postižením, jeho možnost základního, středního a vysokoškolského vzdělávání}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/rbu22p/.
Jak správně citovat práci
ŠENEKL, Jindřich. Žák, student s kombinovaným postižením, jeho možnost základního, středního a vysokoškolského vzdělávání. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.6.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 6. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Systém vzdělávání osob se sluchovým postižením v ČR
Lenka Neubauerová -
Analýza stávající úrovně celoživotního vzdělávání dospělých osob s mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Filip KNOBLOCH -
Celoživotní vzdělávání osob s mentálním postižením v Moravskoslezském kraji
Věra WDÓWKOVÁ -
Systém vzdělávání osob s mentálním postižením
Sára PETŘEKOVÁ -
Japonský systém vzdělávání a následného začlenění do pracovního procesu osob se speciálními potřebami v Japonsku
Barbora BROŽOVÁ -
Porovnání systému výchovy a vzdělávání osob s mentálním postižením v České republice a v Ruské federaci
Oksana Voloshchuk -
Volnočasové aktivity osob s mentálním postižením
Karolína Hedbávná -
Vzdělávání žáků s kombinovanými vadami na 1. stupni ZŠ v okrese Příbram s převahou lehkého mentálního postižení
Monika Fungáčová