Václav BERNAŤÁK

Bachelor's thesis

Použití NUnit frameworku při vývoji aplikací pomocí TDD v .NET

Usage of NUnit framework in application development using TDD in .NET
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o programátorské technice využívající testy. Ukáže čtenáři, že psát testy jde dříve, než psát samotnou implementaci. Čtenář se seznámí s vývojem řízeným pomocí testů, jenž je technikou agilního programování. Text je doplněn ukázkami zdrojových kódů a v příloze čtenář nalezne ucelenější jednoduchý příklad vývoje řízeného testy. Dále bude čtenáři představen framework NUnit …more
Abstract:
This Bachelor thesis treats of programming techniques which use tests. The thesis will show to reader, that to write tests he can earlier, than to write own implementation. The reader will be acquainted with test-driven development, which is the technique of agile programming. The text is completed with samples of source code and the reader will find easy samples of test-driven development in the supplement …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 4. 2010
Accessible from:: 23. 4. 2010

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2010
  • Supervisor: RNDr. Marek Vajgl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

BERNAŤÁK, Václav. Použití NUnit frameworku při vývoji aplikací pomocí TDD v .NET. Ostrava, 2010. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 23.4.2010

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakulta

University of Ostrava

Faculty of Science

Bachelor programme / field:
Applied Information Science / Applied Information Science

Theses on a related topic