Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě MAEN, spol. s r.o. – Ing. Barbora Průšová
Ing. Barbora Průšová
Diplomová práce
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě MAEN, spol. s r.o.
The methodology of measuring and plotting the contentment and allegiance of the customers of MAEN limited company
Anotace:
Vytvoření metodiky pro vhodnou péči o zákazníky ve společnosti MAEN, v rámci systému managementu jakosti. Pojednání o problematice péče o zákazníky v obecné a konkrétní rovině. Zavedení příslušných formulářů, provedení dotazníkové akce. Objasnění pojmů z oblasti CRM a jakosti. Problematika zákazníků, vhodná metodika měření a zajišťování spokojenosti zákazníků …víceAbstract:
Establishing of the methodology for suitable care of the customers of MAEN limited company, according to the system of quality management. Theory and practice in the problem. Establishing of appropriated forms, concept of the questionnaire. Definitions of terms from CRM and quality management. Customers and suitable methodology of care about them. Detection of customers satisfaction. Survey of their …víceKlíčová slova
Systém řízení jakosti jakost normy řízení spotřebitel ČSN EN ISO 9001 2001 proces zákaznický přístup loajalita spokojenost měření spokojenosti průzkum dotazník informace data měřitelné ukazatele navázání vztahu udržení vztahu ukončení vztahu zdroj spokojený zákazník loajální zákazník rozvíjení vztahu klíčové procesy výkonný ředitel manažer jakosti interní audit měření spokojenosti zákazníků měřitelný ukazatel metodika Quality management system quality norms management consumer customers acces customer loyalty satisfaction measuring of satisfaction examination questionaire informations measurable attributes link up the customers maintenance of connection end of connection resource satisfied customer loyal customer evolution of connestion key process headmaster quality manager internal audit measuring of the contentment of the customers measurable arrows methodology
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/qz52e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
- Vedoucí: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Král
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Squaring The Circle: Measuring the Extent of Congruence Between Rothbard and the Catholic Natural Law Tradition
Allan Juranek -
Návrh komunikačního mixu ve společnosti REDA, a.s.
David Wolf