Ing. Barbora Průšová

Diplomová práce

Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě MAEN, spol. s r.o.

The methodology of measuring and plotting the contentment and allegiance of the customers of MAEN limited company
Anotace:
Vytvoření metodiky pro vhodnou péči o zákazníky ve společnosti MAEN, v rámci systému managementu jakosti. Pojednání o problematice péče o zákazníky v obecné a konkrétní rovině. Zavedení příslušných formulářů, provedení dotazníkové akce. Objasnění pojmů z oblasti CRM a jakosti. Problematika zákazníků, vhodná metodika měření a zajišťování spokojenosti zákazníků …více
Abstract:
Establishing of the methodology for suitable care of the customers of MAEN limited company, according to the system of quality management. Theory and practice in the problem. Establishing of appropriated forms, concept of the questionnaire. Definitions of terms from CRM and quality management. Customers and suitable methodology of care about them. Detection of customers satisfaction. Survey of their …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2008
  • Vedoucí: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Král

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance