Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě MAEN, spol. s r.o. – Ing. Barbora Průšová
Ing. Barbora Průšová
Master's thesis
Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě MAEN, spol. s r.o.
The methodology of measuring and plotting the contentment and allegiance of the customers of MAEN limited company
Abstract:
Vytvoření metodiky pro vhodnou péči o zákazníky ve společnosti MAEN, v rámci systému managementu jakosti. Pojednání o problematice péče o zákazníky v obecné a konkrétní rovině. Zavedení příslušných formulářů, provedení dotazníkové akce. Objasnění pojmů z oblasti CRM a jakosti. Problematika zákazníků, vhodná metodika měření a zajišťování spokojenosti zákazníků …moreAbstract:
Establishing of the methodology for suitable care of the customers of MAEN limited company, according to the system of quality management. Theory and practice in the problem. Establishing of appropriated forms, concept of the questionnaire. Definitions of terms from CRM and quality management. Customers and suitable methodology of care about them. Detection of customers satisfaction. Survey of their …moreKeywords
Systém řízení jakosti jakost normy řízení spotřebitel ČSN EN ISO 9001 2001 proces zákaznický přístup loajalita spokojenost měření spokojenosti průzkum dotazník informace data měřitelné ukazatele navázání vztahu udržení vztahu ukončení vztahu zdroj spokojený zákazník loajální zákazník rozvíjení vztahu klíčové procesy výkonný ředitel manažer jakosti interní audit měření spokojenosti zákazníků měřitelný ukazatel metodika Quality management system quality norms management consumer customers acces customer loyalty satisfaction measuring of satisfaction examination questionaire informations measurable attributes link up the customers maintenance of connection end of connection resource satisfied customer loyal customer evolution of connestion key process headmaster quality manager internal audit measuring of the contentment of the customers measurable arrows methodology
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2008
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/qz52e/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2008
- Supervisor: Ing. Radim Flegl, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Král
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PRŮŠOVÁ, Barbora. \textit{Metodika měření a vyhodnocování spokojenosti a loajality zákazníků ve firmě MAEN, spol. s r.o.}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/rc8mn7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Squaring The Circle: Measuring the Extent of Congruence Between Rothbard and the Catholic Natural Law Tradition
Allan Juranek -
Návrh komunikačního mixu ve společnosti REDA, a.s.
David Wolf