Řízení kvality ve škole se zaměřením na spokojenost klientů – Mgr. Ilona JIREČKOVÁ
Mgr. Ilona JIREČKOVÁ
Disertační práce
Řízení kvality ve škole se zaměřením na spokojenost klientů
Quality Management at School Aimed at Client Satisfaction
Anotace:
Disertační práce je zaměřena na řízení kvality ve školách s využitím systému řízení kvality podle normy ČSN EN ISO 9001. Konkrétně se soustředí na realizaci vybraného požadavku normy ?monitorování a měření spokojenosti zákazníka? ve školách. Účelem teoretické části je stručné vymezení problematiky a stanovení konceptuálního rámce. V empirické části je představen výzkum, jehož cílem je vytvořit teorii …víceAbstract:
The dissertation thesis is focused on quality management at schools with use of quality management system according to standard ČSN EN ISO 9001. It is concretely aimed at realization of chosen requirement of the standard ?monitoring and measuring of client satisfaction? at schools. The purpose of theoretical part of the thesis is to briefly describe chosen problems and to specify their conceptual frame …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2011
Identifikátor:
156685
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Jana Kantorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
JIREČKOVÁ, Ilona. Řízení kvality ve škole se zaměřením na spokojenost klientů. Olomouc, 2011. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 20. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Zjišťování spokojenosti zákazníků vzdělávacího kurzu Finanční gramotnost
Adriana Matúšová -
Vliv spokojenosti s e-shopem na spotřebitelskou angažovanost
Karolína Nožičková -
Analýza spokojenosti zákazníka se službami krytého bazénu
Michaela Hubová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Michaela Šubrtová -
Měření spokojenosti zákazníků se službami dopravních společností
Markéta Kuttlerová -
Měření spokojenosti zákazníků u dodavatele v automobilovém průmyslu
Jan Železník -
Průzkum potřeb a spokojenosti klientů firmy Kotlín
Barbora Štancová -
Hodnocení spokojenosti zákazníků vybrané společnosti
Kundera Kundera
Název
Vložil
Vloženo
Práva