Popisná analýza přeměn uskutečněných v České republice – Andrea Kremličková
Andrea Kremličková
Master's thesis
Popisná analýza přeměn uskutečněných v České republice
Descriptive analysis of transformations made in the Czech Republic
Abstract:
Cílem diplomové práce je provedení analýzy přeměn vybraných obchodních korporací, které se uskutečnily v České republice, zveřejněných v obchodním věstníku v roce 2015. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První část je věnována definici přeměn obchodních korporací dle české legislativy (fúze, rozdělení, změna právní formy, převod jmění na společníka) a účetním souvislostem včetně průběhu přeměn …moreAbstract:
The aim of the diploma thesis is to analyse the transformation of selected business corporations carried out in the Czech Republic, which were published in the Business Journal in 2015. The thesis is divided into two main parts. The first part is dedicated to definition of transformations in Czech legislation (merger, division, change of legal form, transfer of assets to a partner) and accounting context …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85410
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: Jiří Pospíšil
- Reader: Jáchym Lukeš
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85410
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Účetnictví a finanční řízení podniku
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Library for clinical data transformation into HL7 FHIR format in range of a component of federated search for biobank biospecimen and data
Šimon Koňár -
Singapore’s Tiger Leap - The Rapid Turn of a Small City-State into an Economic Giant
Tobias Zander -
Transfer Pricing Regulation and Application to Multidivisional Company
Tamari Kaikatsishvili -
První přijetí Mezinárodních standardů účetního výkaznictví ve vybrané obchodní společnosti
Tereza Nosková -
Převod a přechod podílu v české kapitálové obchodní společnosti
Jaroslav Kříž -
Stanovení transferových cen ve vybrané obchodní společnosti
Štěpánka Hrdinová -
Převod obchodního podílu společnosti s ručením omezeným
David Šnajdr