Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku – Bc. Koptáková Koptáková
Bc. Koptáková Koptáková
Master's thesis
Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku
The Analysis of the Competitiveness of the Selected Company
Abstract:
The aim of this thesis ,, The Analysis of the Competitiveness of the Selected Company“ is to identify the competitive advantages of the company Mäso Údeniny Belan Ján based on the analysis of its external and internal marketing environment. Theoretikal part presents basis for understanding the process of competitiveness analysis. It contains the analysis itself, as well as the methodology that was …moreAbstract:
Cieľom diplomovej práce „Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku“ je identifikácia konkurenčnej výhody podniku Mäso Údeniny Belan Ján na základe analýzy jeho vonkajšieho a vnútorného prostredia. V teoretickej časti sú predstavené potrebné východiska pre pochopenie procesu analýzy konkurencieschopnosti, vrátane rozboru a popisu zvolených metód (PESTLE, 6M, 5F a SWOT analýza) k jej prevedeniu …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/fpkby/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: doc. Ing. Jan Nevima, Ph.D.
- Reader: Ing. Vladislav Piják
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOPTÁKOVÁ, Koptáková. \textit{Analýza konkurencieschopnosti vybraného podniku}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/rcg5eb/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situačná analýza vybranej banky
Peter Bogyi -
Marketingová situačná analýza vybraného podniku
Zdenka Lizúchová -
Analýza komunikační kampaně podniku
Martina Běčáková -
Analýza komunikační kampaně podniku
Monika Kavická