Josef Falta
Master's thesis
Postoje českého pivaře v souvislosti s COVID-19
The attitudes of czech beer drinker in the connection with COVID-19
Abstract:
Diplomová práce se zabývá změnou spotřeby piva tradičních českých pivařů během celostátního lockdownu, který byl vyhlášen vládou ČR na jaře roku 2022 v souvislosti s pandemií COVID-19. Cílem práce je popsat změny ve spotřebě piva a určit faktory, díky kterým ke změnám došlo. Teoretická část shrnuje sledovanou problematiku na globální úrovni. Pro praktickou část byla zvolena interpretační fenomenologická …moreAbstract:
This master´s thesis deals with the beer consumption by traditional czech beer drinker during the nationwide lockdown, which was announced by the Czech government in the spring of 2022 in connection with the COVID-19 pandemic. The main aim of this work is to describe the changes in beer consumers and determine the factors that led to the change. The theoretical part summarizes the issues at the global …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 6. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87508
Thesis defence
- Date of defence: 29. 8. 2022
- Supervisor: Stanislav Tripes
- Reader: Michal Šimůnek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Statistical analysis of beer consumption preferences of selected age group in the Czech Republic
Petr Vacek -
Beer trade and consumption
Stanislava Brindzová -
Statistical analysis of beer consumption preferences
Petr Vacek -
Statistical analysis of beer consumption
Julius Fördöš -
Statistical analysis of beer consumption preferences
Tomáš Vlk -
Statistical analysis of beer consumption preferences
Kristýna Váňová -
Spotřeba piva v České republice a preference spotřebitelů při jeho výběru
Richard Kopsa