Individuální výchovný plán jako jedna z forem práce se žákem s poruchami chování - případová studie na vybrané základní škole Plzeňského kraje – Mgr. Hana PECHOUŠKOVÁ
Mgr. Hana PECHOUŠKOVÁ
absolventská práce studenta CŽV
Individuální výchovný plán jako jedna z forem práce se žákem s poruchami chování - případová studie na vybrané základní škole Plzeňského kraje
Individual educational plan as one of the forms of work with a student with behavioral disorders - a case study at a selected elementary school in the Pilsen region.
Anotace:
Tato závěrečná práce se zaměřuje na identifikaci příčin a řešení problémového chování konkrétního žáka prostřednictvím Individuálního výchovného programu (IVýP). Teoretická část práce se zabývá charakteristikou žáků s poruchami a problémy chování a různými formami práce s nimi, s důrazem na roli IVýP a výchovného poradce. Praktická část analyzuje situaci na vybrané základní škole v Plzeňském kraji …víceAbstract:
This final thesis focuses on identifying the causes and solving problematic behavior of a particular student through the Individual Education Program (IVýP). The theoretical part of the work deals with the characteristics of pupils with disorders and behavior problems and various forms of work with them, with an emphasis on the role of IVýP and educational advisor. The practical part analyzes the situation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavla Soukupová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PECHOUŠKOVÁ, Hana. \textit{Individuální výchovný plán jako jedna z forem práce se žákem s poruchami chování - případová studie na vybrané základní škole Plzeňského kraje}. Online. Závěrečná práce studenta celoživotního vzdělávání. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, Fakulta pedagogická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/rcl12o/.
Jak správně citovat práci
PECHOUŠKOVÁ, Hana. Individuální výchovný plán jako jedna z forem práce se žákem s poruchami chování - případová studie na vybrané základní škole Plzeňského kraje. Plzeň, 2024. závěrečná práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáceloživotní / obor:
Studium pro výchovné poradce / Studium pro výchovné poradce
Práce na příbuzné téma
-
Individuální výchovný plán a jeho praktické využití
Miroslava ROŠTEJNSKÁ -
Pohled na spolupráci školy a rodičů dětí s problémy chování a emocí z pozice pedagogů
Ivanka Krejčí -
Žáci s problémy v chování ve školní družině
Barbora RONČKOVÁ -
Poruchy chování u žáka se specifickými poruchami učení
Alexandra KLUČAROVÁ -
Role výchovného poradce na vybraných brněnských ZŠ
Vendula Ema Jankechová -
Klima školní třídy prvních ročníků střední odborné školy po distančním vyučování – covid–19.
Helena Zelníčková -
Klima třídy na městské a vesnické základní škole
Hana Nedvědická -
Vliv třídního učitele na klima třídy
Renata BOUCHALOVÁ