Jan Krejčík

Bakalářská práce

Značka v chemickém průmyslu a budování její image

Anotace:
Bakalářská práce je orientována na problematiku řízení značek a budování jejich image se zaměřením na chemický průmysl. První část práce představuje rešerši odborné literatury zabývající se problematikou značky se zaměřením na její image, kdy je nejprve definován pojem značka a specifikovány její atributy. Dále je pak vymezen pojem hodnota značky a je charakterizován význam značky pro firmu i zákazníky …více
Abstract:
The bachelor's thesis is oriented on the issues of managing brands and their imagebuilding focusing on the chemical industry. The first part of the thesis introduces the research of specialized literature about the problems of the brand focusing on its image. Firstly, the term brand is defined and its attributes specified. Then the term brand value is defined and the brand's significance for the enterprise …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 7. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Krejčík, Jan. Značka v chemickém průmyslu a budování její image. Pardubice, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická

Univerzita Pardubice

Fakulta chemicko-technologická

Bakalářský studijní program / obor:
Chemické a procesní inženýrství / Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků