Lucie Dužíková

Diplomová práce

Analýza věrnostního programu společnosti na trhu čerstvých šťáv

Analysis of Company Loyalty Programme on the Fresh Juice Market
Anotace:
Tématem diplomové práce bylo analyzovat věrnostním program společnosti na trhu čerstvých ovocných šťáv. Marketingový výzkum byl realizován pomocí dvou metod. První metodou bylo on-line dotazníkové šetření a druhou metodou byl mystery shopping, který probíhal v obchodním centru Forum Nová Karolina. Hlavním cílem práce byla analýza věrnostního programu firmy UGO trade.
Abstract:
The theme of the thesis was to analyzes loyalty program on the fresh juice market. Marketing research was implemented by two methods. The first method was the on-line questionnaire, a second method was a mystery shopping, which took place at the Shopping center Forum Nová Karolina. The main aim of this thesis was to analyze the company's loyalty program UGO trade.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2015
  • Vedoucí: Tereza Prešnajderová
  • Oponent: Martina Gecíková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod