Využití digitální malby v oblasti reprodukční grafiky – Bc. Marcela Novotná
Bc. Marcela Novotná
Master's thesis
Využití digitální malby v oblasti reprodukční grafiky
Use of digital painting in the field of reprography
Abstract:
Magisterská diplomová práce se zaměřuje na program Adobe Fresco, který se zabývá tvorbou digitální malby a její aplikaci v reprodukční grafice. Cílem je zjistit jaké využití může mít digitální malba a jaké jsou rozdíly mezi programy Adobe Fresco a Adobe Photoshop. Práce se člení na několik výzkumných sekcí, které se dělí na teoretickou a praktickou část. V úvodu se zabývám obecnou charakteristikou …moreAbstract:
The master's thesis deals with Adobe Fresco, used for the creation of digital paintings and their application in reproductive graphics. The aim is to find out what use digital painting can have and what the differences between Adobe Fresco and Adobe Photoshop are. The thesis is divided into several research sections, each of them comprising a theoretical part and a practical part. In the introduction …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 12. 2021
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y9suf/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 2. 2022
- Supervisor: Mgr. Tomáš Staudek, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Jozef Cseres, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Theory of Interactive Media / Theory of Interactive Media
Theses on a related topic
-
Mitigating Biases and Stereotypes in the Recruitment Process through Artificial Intelligence
Adriána Krétová -
IMPLEMENTATION OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE FOR CREATING MAPS
Parinda PANNOON -
Tetování jako projev psychologie
Martina ŠKOPOVÁ -
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
Klára Radiven -
Virtuální realita a její použití v herním průmyslu
Lukáš Skala -
Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu aplikací do průmyslových podniků
Šimon ŠOBR -
Techniques for Content-Based Sub-Image Retrieval
Tomáš Homola -
Estetika filmového obrazu kameramana Josefa Illíka
Ondřej BLECHA