Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě – Světlana Macáková
Světlana Macáková
Bakalářská práce
Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě
Experiential Education in Creative Arts
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na proces výuky na uměleckých školách. Zde je základní filozofií a účelem vývoj osobnosti jedince. V rámci interakce mezi učitelem a studentem je cílem rozvíjení jeho schopností, talentu a kreativního myšlení . Práce objasňuje pohled na postavení zážitkové pedagogiky v současném moderním školství, kde je zážitková pedagogika považována jako jedna z možných alternativ …víceAbstract:
This bachelor's thesis focus on the proccess of education at Arts Schools. Basic philosophy and purpose is the evolution of certain individual. Interaction between a teacher and a student is the goal to development of his abilities, talent and creativity. Work clarifies the look on the status of experiential education in the current education system, where the experiential education is considered to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014
Zveřejnit od: 28. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Macáková, Světlana. Zážitková pedagogika ve výtvarné tvorbě. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Design a tvorba deskových her
Darina Bannikova -
Webové animace a jejich vliv na uživatelský zážitek
Adam Sniegoň -
Výchovný koncert jako zážitek ovlivňující hudební vkus a preference žáků základních škol
Martin Holinka -
Zážitek se samoléčbou u žen, které mají zkušenost s anorexií či bulimií: Interpretativní fenomenologická analýza
Lucie Mauler -
Prostředí klasického Řecka jako imerzivní zážitek: Assassin's Creed: Odyssey
Martin Valach -
LETNÍ TÁBOR - prostředek socializace a edukace nebo pouze zážitek?
Dana Kateřina Topolářová -
Divadlo jako zážitek – participace diváka
Lenka Kremláčková -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová