Integrace nevidomých do běžné třídy základní školy – Jaromíra OLŠAROVÁ
Jaromíra OLŠAROVÁ
Diplomová práce
Integrace nevidomých do běžné třídy základní školy
Integration of blind in common class at primary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou integrace nevidomých žáků do běžné základní školy. Teoretická část je zaměřena na disciplínu speciální pedagogiky, oftalmopedii, charakteristiku nevidomých osob a specifika jejich vývoje. Dále je definována integrace s jejími principy a podmínkami. V závěru této části nalezneme specifika edukace nevidomých žáků. Praktická část je založena na analýze dotazníků …víceAbstract:
This thesis deals with the integration of blind children into ordinary primary schools. The theoretical part focuses on the discipline of special education, ophthalmopedy, characteristics of blind people and the specifics of their development. Furthermore, the integration is being defined with its principles and conditions. At the end of this part we can find the specifics of education of blind students …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2011
Zveřejnit od: 8. 4. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 5. 2011
- Vedoucí: Mgr. Hana Novohradská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OLŠAROVÁ, Jaromíra. Integrace nevidomých do běžné třídy základní školy. Ostrava, 2011. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 8.4.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 8. 4. 2011 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň ZŠ
Práce na příbuzné téma
-
Zrakové postižení očima žáků běžné základní školy
Andrea Suková -
Komparace vzdělávání žáků se zrakovým postižením v běžné základní škole a v základní škole pro zrakově postižené
Eva RATAJOVÁ -
Zrakové postižení a práce s touto tematikou se žáky 1. stupně základní školy
Markéta VALENTOVÁ -
Faktory ovlivňující adaptaci na získané zrakové postižení v dospělém věku
Romana Hendrychová -
Nevidomý žák s PAS a se středním mentálním postižením v prostředí praktické školy
Zdeňka Hradská -
Žák se zrakovým postižením v běžné mateřské škole
Gabriela PŘÍPLATOVÁ -
Výuka nevidomého žáka prostorové orientaci a samostatnému pohybu na základní škole
Zdeňka Klausová -
Integrace v psychoterapii: Individuální pojetí integrace u lektorů Výcviku integrace v psychoterapii
Ester Danelová