Principy a formy tvorby a realizace firemní strategie – Bc. Petra Hniličková, DiS.
Bc. Petra Hniličková, DiS.
Bachelor's thesis
Principy a formy tvorby a realizace firemní strategie
Principles and Forms of Company's Strategy Creation and Implementation
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní znaky strategického marketingu a strategie analýzy podniku, procesy plánování a organizování, které jsou v praktické části aplikovány na společnost Eaton Industries s. r. o. Chomutov. V závěru práce je zhodnocení dané firmy a navrhnuta určitá opatření, která by měla pozitivní vliv na budoucí vývoj …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are listed the basic characteristics of strategic marketing and strategy analysis business processes of planning and organizing that are practical section apply to Eaton Industries s. r. o. Chomutov. The conclusion is the evaluation of the company and suggested certain measures that would have a positive impact …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 6. 2016
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/c523f/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 9. 2016
- Supervisor: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Reader: Ing. Zdeněk Čapek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HNILIČKOVÁ, Petra. \textit{Principy a formy tvorby a realizace firemní strategie}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2016. Available from: https://theses.cz/id/rdqqxq/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Banking / Banking Management
Theses on a related topic
-
Řízení kvality a bezporuchovosti v podniku s elektrotechnickou výrobou
Jan MIKYŠKA -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková