Principy a formy tvorby a realizace firemní strategie – Bc. Petra Hniličková, DiS.
Bc. Petra Hniličková, DiS.
Bakalářská práce
Principy a formy tvorby a realizace firemní strategie
Principles and Forms of Company's Strategy Creation and Implementation
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou uvedeny základní znaky strategického marketingu a strategie analýzy podniku, procesy plánování a organizování, které jsou v praktické části aplikovány na společnost Eaton Industries s. r. o. Chomutov. V závěru práce je zhodnocení dané firmy a navrhnuta určitá opatření, která by měla pozitivní vliv na budoucí vývoj …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into theoretical and practical part. In the theoretical part are listed the basic characteristics of strategic marketing and strategy analysis business processes of planning and organizing that are practical section apply to Eaton Industries s. r. o. Chomutov. The conclusion is the evaluation of the company and suggested certain measures that would have a positive impact …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 6. 2016
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/c523f/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2016
- Vedoucí: Ing. Evžen Sýkora, CSc.
- Oponent: Ing. Zdeněk Čapek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Bakalářský studijní program / obor:
Bankovnictví / Bankovní management
Práce na příbuzné téma
-
Řízení kvality a bezporuchovosti v podniku s elektrotechnickou výrobou
Jan MIKYŠKA -
Strategic Analysis of Ørsted Company in the Danish Market
Egor Zubko -
Strategic Analysis of PRACTO
Kunaal Khosla -
Economic analysis of BP company
Zhu Cheng -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková