An Example of Needs Analysis Implementation into an ESP Course – Mgr. Alena Fialová
Mgr. Alena Fialová
Diplomová práce
An Example of Needs Analysis Implementation into an ESP Course
An Example of Needs Analysis Implementation into an ESP Course
Anotace:
Tato kvalitativní případová studie se zabývá analýzou potřeb pro kurz ESP a snaží se odpovědět na otázky, jaké jsou potřeby studentů a kontext kurzu, jak začlenit NA do kurikula kurzu a jak hodnotit analýzu potřeb.Abstract:
The qualitative case study deals with needs analysis for an ESP course and strives to answer questions about what learners´ needs and the context are, how to incorporate the NA into the present curriculum, and evaluate the needs analysis.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/upyl9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. Jitka Sedláčková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Simona Kalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Action Research: Rethinking a B2 exam in English for Specific Purposes
Anna Bízková Doleželová -
Designing a predeployment English language course for the Czech Armed Forces personnel
Jaroslav Husák -
Help or Hindrance? Designing an EFL Syllabus for an SEP
Kristina Kolacia -
An Examination of the Use of Corpora and Concordances in Language Teaching and Learning and its Implications for Syllabus Design in Secondary Schools
Věra Redrupová -
Story-based syllabus in a secondary classroom
Hana Šimonová -
Topic Based Syllabus Tématické vyučování
Martina MARÁNKOVÁ