Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů – Lenka Folwarczná
Lenka Folwarczná
Diplomová práce
Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů
Analysis of Influence of Non-profit Marketing Campaigns on Consumers´ Purchase Behaviour
Anotace:
Diplomová práce Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitele se zabývá ekologickou kampaní Konec doby klecové a jejím vlivem na nákupní chování spotřebitelů na trhu s živočišnými produkty. Cílem diplomové práce bylo provedení analýzy vlivu kampaně Konec doby klecové na nákupní chování spotřebitele na trhu s živočišnými produkty s dílčími cíli vytvoření typologie …víceAbstract:
The diploma thesis Analysis of Influence of Non-profit Marketing Campaigns on Consumers’ Purchase Behaviour deals with an environmental campaign End of cage age and its influence on consumers’ purchase behaviour on the animal products market. The objective of the thesis was to perform an analysis of the influence of the campaign End of cage age on consumers’ behaviour on the animal products market …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139734
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Pavlína Kozáková
- Oponent: Vanda Matyščáková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FOLWARCZNÁ, Lenka. \textit{Analýza vlivu marketingové kampaně neziskové organizace na nákupní chování spotřebitelů}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/rdra07/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Dotace jako nezbytná finanční podpora podnikání v zemědělství nebo nástroj pokřivující trh s komoditami
Michaela Karásková -
Cenová transmise na trhu s hovězím masem
Pavla Rytířová -
Analýza trhu s biopotravinami v Brně
Markéta Kanýzová -
Analýza trhu s biopotravinami
Marina Prokopeva -
Marketingová komunikace neziskové organizace
Dominika Carbolová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Petra Žáková -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Anežka Sztwiertniová -
Marketingová komunikace vybrané neziskové organizace
Kateřina Hauptvogelová