Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v České republice a Rusku – Bc. Alisa Vorobyeva
Bc. Alisa Vorobyeva
Master's thesis
Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v České republice a Rusku
Consumer behaviour on the market of alcoholic beverages in Czech Republic and Russia
Abstract:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v Česku a Rusku. V práci se zkoumá trh s alkoholickými nápoji, sleduje se vývoj spotřeby alkoholu, identifikují se důvody konzumace alkoholu a faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu alkoholických nápojů ve vybraných zemích. V práci se provádělo dotazníkové šetření a shluková analýza. Výstupem práce je určení faktorů, …moreAbstract:
The diploma thesis deals with consumer behaviour on the market of alcoholic beverages in Czech Republic and Russia. It explores the market of alcoholic beverages, monitors the development of alcohol consumption, identifies the reasons for alcohol consumption and factors influencing consumers while buying alcoholic beverages in selected countries. In the thesis questionnaire and cluster analysis were …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Ing. Naďa Birčiaková, Ph.D.
- Reader: Jana Stávková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOROBYEVA, Alisa. \textit{Chování spotřebitele na trhu alkoholických nápojů v~České republice a~Rusku}. Online. Master's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2017. Available from: https://theses.cz/id/rdwxqt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele na trhu s nealkoholickými nápoji
Kateřina Lorencová -
Etikety a obaly vybraných nealkoholických nápojů a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
Michal Oborný -
Vliv reklamních předmětů na chování spotřebitele při nákupu alkoholických nápojů v gastronomických zařízeních
Filip Rivola -
Změny v chování spotřebitelů při nákupu potravin a nealkoholických nápojů
Jana Osičková -
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji v ČR a USA.
Daniela Hůdová -
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji
Jan Novák -
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu s alkoholickými nápoji v Rusku
Ekaterina Rusina -
Chování spotřebitelů na trhu s alkoholickými nápoji
Andrea Jelenská
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights