Martina Kaššová

Bakalářská práce

Marketingová analýza ženského hokejového týmu HC Kobra Praha

Marketing analysis of the HC Kobra Prague women’s ice hockey team
Anotace:
Lední hokej byl dlouhou dobu považován za mužský sport, v posledních letech však roste jeho popularita i u žen. Ženský hokej v ČR se ale potýká s řadou problémů a ženský hokejový tým HC Kobra Praha není výjimkou. Hlavním cílem práce je identifikovat aktuální marketingovou situaci týmu a navrhnout možná řešení přispívající ke zlepšení budoucího fungování. V praktické části je aplikována řada marketingových …více
Abstract:
Ice hockey was regarded as a male sport for a long time, but in recent years its popularity has been increasing among women as well. However, in the Czech Republic women's hockey faces a lot of problems and the women's ice hockey team HC Kobra Prague is no exception. The main goal of the thesis is to identify the current marketing situation of this team and propose possible solutions contributing to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2019
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76801

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management