Rozhodovanie spotrebiteľa o nákupe v bezobalovom obchode v Brne – Bc. Kristína Kušniráková
Bc. Kristína Kušniráková
Diplomová práce
Rozhodovanie spotrebiteľa o nákupe v bezobalovom obchode v Brne
Rozhodování spotřebitele o nákupu v bezobalovém obchodě v Brně
Anotace:
Diplomová práce se zabývá identifikací hlavních faktorů, které ovlivňují rozhodování studentů vysokých škol v Brně o nákupu v bezobalovom obchodě. Tyto faktory jsou identifikovány prostřednictvím dotazníkového šetření a individuálních hloubkových rozhovorů, za účelem lepšího porozumění chování spotřebitelů na vybraném trhu. Prostřednictvím stanovených hypotéz a Chí-kvadrát testu nezávislosti je zkoumána …víceAbstract:
The Thesis deals with the identification of the main factors influencing the decision-making of the university students in Brno when purchasing in a no-packaging store. These factors are identified through a questionnaire survey and individual in-depth interviews, in order to better understand the consumer behaviour in the selected market. The dependence between selected factors is examined using the …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá identifikáciou hlavných faktorov, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie študentov vysokých škôl v Brne o nákupe v bezobalovom obchode. Tieto faktory sú identifikované prostredníctvom dotazníkového šetrenia a individuálnych hĺbkových rozhovorov, za účelom lepšieho porozumenia chovania spotrebiteľov na vybranom trhu. Prostredníctvom stanovených hypotéz a Chí-kvadrát testu nezávislosti …víceKlíčová slova
nákup potravin bezobalové obchody studenti faktory dotazníkové šetření chování spotřebitele Brno hloubkové rozhovory
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Bc. Ondřej Melichar, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe odevov
Tatiana Bachledová -
Chovanie spotrebiteľa pri výbere nákupného miesta s potravinami v Brne
Filip Kavoň -
Chovanie spotrebiteľa na trhu zľavových portálov
Michaela Gažiová -
Vybrané psychologické aspekty vplyvu obalového dizajnu na chovanie spotrebiteľa pri nákupe produktu.
Martin Ďurota -
Chovanie spotrebiteľa pri online nákupe potravín
Barbora Vanková -
Chovanie spotrebiteľa na trhu udržateľného odevného priemyslu
Martina Vatrtová -
Chovanie spotrebiteľa pri on-line fitness a využitie product placementu
Róbert Dufala -
Chovanie spotrebiteľa pri nákupe čerstvých potravín v maloobchodnom reťazci Tesco
Monika Kopšíková