Fonologické uvědomění u dětí předškolního věku – Bc. Iveta BITTNEROVÁ
Bc. Iveta BITTNEROVÁ
Diplomová práce
Fonologické uvědomění u dětí předškolního věku
Phonological awareness in preschool children
Anotace:
Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. První část se zabývá jazykovými rovinami, jednotlivými fonologickými procesy, sluchovou percepcí a fyziologickým vývojem sluchu a řeči. V této části jsou ještě prezentovány orientační zkoušky sluchové percepce a práce s rýmem a rytmickou reprodukcí. Praktická část je zaměřena na výzkumné šetření a vyvození hypotéz prostřednictvím orientačních …víceAbstract:
The thesis is divided into part of the theoretical and practical. The first part deals with the linguistic planes, the various fonologickými processes, auditory percepcí and physiological development of hearing and speech. In this section are presented the benchmark tests of auditory perception and work with Lo and rhythmic reproductions. The practical part is focused on the research of the investigation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Zveřejnit od: 28. 3. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Renata Mlčáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BITTNEROVÁ, Iveta. Fonologické uvědomění u dětí předškolního věku. Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.3.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 28. 3. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Předškolní pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv Tréninku fonematického uvědomění dle D. B ELkonina na školní zralost a připravenost dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Iva BEDNÁŘOVÁ -
Fonemické uvědomění u žáků na prvním stupni základní školy
Terezie LEŠČINSKÁ -
Rozvoj sluchové percepce a fonematického sluchu v prostředí běžné třídy mateřské školy
Lenka Bublíková -
Sluchová percepce dětí předškolního věku s narušenou komunikační schopností
Kamila Forejtová -
Sluchová percepce a rozvoj fonematického rozlišování pomocí metody D.B. Elkonina u dětí s vývojovou dysfázií
Petra Křečková -
Sluchová percepce u dětí předškolního věku v běžné mateřské škole
Tereza Vojtěchovská -
Rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku s dyslalií.
Kristýna Hučíková -
Rozvoj sluchové percepce a její diagnostika v přípravném období 1. ročníku ZŠ.
Jaroslava ŘEZNÍČKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva