Lenka Hruščáková
Bakalářská práce
Vplyv Facebooku na Body Image
Vliv Facebooku na Body Image
Anotace:
Tato práce se primárně zabývá vlivem Facebooku na body image mladých dívek. Cílem je zjistit, do jaké míry ovlivňuje čas strávený na facebooku sebehodnocení mladých dívek. Dále budeme zjišťovat marketingové vnímání a konzumní chování dívek ve věku od 14 do 19 let a naším cílem bude prozkoumat to, jak dnes vnímají mladí lidé reklamu a retušování, a jak často využívají internet k nákupům. Práce je rozdělena …víceAbstract:
This paper is primarily focused on influence of Facebook on body image of young girls. The main objective is to determine how much could time spent on Facebook influence self-evaluating. Furthermore, we will identify the marketing perception and consumption behaviors of girls aged 14 to 19 years and we aim to explore how young people today perceive advertising and retouching, and how often they shop …víceAbstract:
Táto práca sa primárne zaoberá vplyvom Facebooku na body image mladých dievčat. Cieľom je zistiť, do akej miery ovplyvňuje čas strávený na facebooku sebahodnotenie mladých dievčat. Ďalej budeme zisťovať marketingové vnímanie a konzumné správanie dievčat vo veku od 14 do 19 rokov a naším cieľom bude preskúmať to, ako dnes vnímajú mladí ľudia reklamu a retušovanie, a ako často využívajú internet k nákupom …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 11. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/57583
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2015
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Václav Stříteský
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/57583
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový význam body image: Komparace vnímání body image v americkém a čínském kulturním prostředí na vybraném segmentu
Dagmar Skokanová -
Marketingový význam body image
Václava Bryce -
Marketingový význam body image
Matěj Svoboda -
Marketingový význam body image u generace Y
Markéta Dušáková -
Beyond the filter: Dopad marketingové komunikace na sociálních sítích na body image, well-being a produktivitu
Simona Haganová -
Body image a jeho úloha v marketingu
Igor Lubura -
Instagram a jeho vliv na body image žen v ČR
Tereza Solanská -
Marketingový význam body image pro generaci Y
Jakub Barvínek