Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti – Vladimír Kašpar
Vladimír Kašpar
Bachelor's thesis
Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti
Communication Mix of Multilevel Marketing Company
Abstract:
Tématem bakalářské práce je komunikační mix v multilevel marketingové společnosti, konkrétně se práce věnuje společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingovou komunikaci a její nástroje. Praktická část se zabý-vá aplikací teoretických poznatků analýze komunikačního mixu společnosti SMS finanční poradenství, a.s. Na základě provedených analýz je zpracováno …moreAbstract:
The theme of this thesis is a communication mix in multilevel marketing company, the work will be devote in SMS Financial Consultancy, Inc. The theoretical part is focused on marketing, marketing communication and its tools. The practical part deals with the appli-cation of theoretical knowledge in analysis communication mix of company SMS Finan-cial Consultancy, Inc. It is elaborated a proposal to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2016
Accessible from:: 16. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAŠPAR, Vladimír. \textit{Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2016. Available from: https://theses.cz/id/regom7/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kašpar, Vladimír. Komunikační mix v multilevel marketingové společnosti. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and Economics Specialization: Enterprise Management and Economics
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový a komunikační mix Národní galerie Praha a Státního muzea Ermitáž
Katarína Krátka -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková