MgA. Alena Řezníčková

Bachelor's thesis

Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby

Marketing Communications Strategy of a Classical Music Festival
Abstract:
Anotace Bakalářská práce Marketingová komunikační strategie festivalu vážné hudby se zabývá ve své teoretické části marketingovou komunikací a tvorbou komunikační strategie s ohledem na hudební sféru. Další části jsou zaměřeny na komunikační mix festivalu vážné hudby Hudba v zahradách a zámku. Dochází k charakteristice prostředí s ohledem na potřeby výzkumu a navržení komunikační strategie a následně …more
Abstract:
Annotation Diploma thesis “Marketing Communications Strategy of a Classical Music Festival” deals with the theory of marketing communications and designing of a communications strategy with emphasis on the music non-profit sphere. Next parts are concerned with the marketing communications mix of the classical music festival Music in the Gardens and the Chateau. The environment of the festival is analysed …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 6. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 21. 6. 2011
  • Supervisor: Ing. Kristýna Štěpánková
  • Reader: PhDr. Vladimír Hřebíček

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Janáčkova akademie múzických umění v Brně, Hudební fakulta
https://is.jamu.cz/th/g3dso/