Bc. Eliška Pavlíková
Diplomová práce
Etické nakupování
Ethical purchasing
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice etického nakupování, konkrétně vzniku mezery mezi záměrem a chováním (IBG) při nakupování BIO ovoce a zeleniny. Rešeršní část práce se zaměřuje na rozbor poznatků v oblasti etického nakupování, modelů spotřebního chování, a především klade důraz na faktory, které mají dle literatury vliv na vznik IBG. Empirická část práce se zabývá zkoumáním těchto faktorů pomocí …víceAbstract:
The diploma thesis focuses on the ethical purchasing, specifically the intention-behaviour gap (IBG) when buying organic fruits and vegeta-bles. The research part focuses on the analysis of knowledge in the field of ethical shopping, consumer behaviour models, and emphasizes the factors that literature defines as influential on the IBG. The empirical part deals with the investigation of these factors …víceKlíčová slova
Etické nakupování spotřebitel spotřebitelské chování mezera mezi záměrem a chováním teorie plánovaného chování zelená spotřeba BIO ovoce a zelenina Ethical consumption consumer consumer behaviour intention-behaviour gap theory of planned behaviour green consumption organic fruit and vegetables
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/l6gwc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2023
- Vedoucí: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Jirásek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Změny v příjmech a přístupu k problematice životního prostředí a biopotravin u generace mileniálů ve Vietnamu
Hung Cuong Hoang -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Měření postojů zákazníků a firem k nákupu a prodeji vybraného bioproduktu
Nikola Korcová -
Communication education strategy to reduce food waste at the consumer level with a focus on fruit and vegetables
Anna Bambasová -
Sharing Economy: Behaviour of Generation Y
Kanchana Madhumali Kodikara -
Vliv influencera na rozhodování a volbu destinace - Intention behaviour gap
Josef Tischler -
Vliv bio-labelu na spotřebitelské hodnocení produktu
Klára Volemanová -
Správanie spotrebiteľa na trhu s bio produktami.
Katarína Horáková