Cena jako faktor konkurence v gastronomii – Bc. Veronika Volfová
Bc. Veronika Volfová
Diplomová práce
Cena jako faktor konkurence v gastronomii
Price as a competitive factor in gastronomy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá cenou jako faktorem konkurence v gastronomii. Cílem práce je analýza konkurenčního prostředí v oblasti Letenského náměstí. Analyzována bude aktuální poptávka hostů a nabídka restaurací. Pro lepší přehlednost je práce členěna do tří částí – teoretické, analytické a návrhové. Teoretická část se zaměřuje na definici ceny a konkurence, zabývá se tvorbou cen a cenovou politikou …víceAbstract:
The Masters‘s Dissertation deals with price as a competitive factor in Gastronomy. The objective of this work is an analysis of competitive environment in Letná square. Subject of the analysis will be Customer demand and restaurant offerings. For better orientation, the work is divided into three Parts: Theoretical, Analytical and Presentation of the concept. The Theoretical part is focused on definitions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/12186/vsh_m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2016
- Vedoucí: PhDr. Jan Máče, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Josef Vlček, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOLFOVÁ, Veronika. \textit{Cena jako faktor konkurence v gastronomii}. Online. Diplomová práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/reprbh/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeVysoká škola hotelová v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství
Práce na příbuzné téma
-
Cenová a necenová konkurence
Sachivko Sachivko -
Cena jako faktor konkurence v hotelnictví
Olha Travka -
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Jana Smetanová -
Mezibankovní konkurence, její formy a dopady na spotřebitele bankovních služeb
Tomáš Mikluš -
Konkurence klasických a nízkonákladových leteckých dopravců z hlediska nabídky a poptávky po jejich službách
Robert Foldyna -
Technologie, konkurence a cena na trhu výroby fotografií
Wlasta Laura Laurenčíková -
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Právní souvislosti při oceňování nemovitého majetku. Cena obvyklá podle zákona o oceňování majetku a cena zjištěná podle zvláštních předpisů.
Lenka Čiperová