Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu – Ing. Lucie Jašková
Ing. Lucie Jašková
Bakalářská práce
Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu
Analysis of Decision-making Process when Choosing a Product
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem teoretické části je popsat a pochopit, jak se spotřebitelé rozhodují při koupi daného produktu. Nadále jaké faktory nejvíce ovlivňují samotný rozhodovací proces spotřebitele. Cílem praktické části je, pomocí výzkumné sondy, zjistit rozdílnost rozhodování spotřebitelů při koupi produktu z oblasti elektroniky, drogerie a potravin …víceAbstract:
The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part is to describe and understand how consumers make decisions when buying a product and which factors affect the decision-making process most. In the practical part the aim is to determine the diversity of consumer choices when buying products such as electronics, cosmetics and food, using survey research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/l5xec/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Oponent: PhDr. Petr Váňa
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.