Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu – Ing. Lucie Jašková
Ing. Lucie Jašková
Bachelor's thesis
Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu
Analysis of Decision-making Process when Choosing a Product
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem teoretické části je popsat a pochopit, jak se spotřebitelé rozhodují při koupi daného produktu. Nadále jaké faktory nejvíce ovlivňují samotný rozhodovací proces spotřebitele. Cílem praktické části je, pomocí výzkumné sondy, zjistit rozdílnost rozhodování spotřebitelů při koupi produktu z oblasti elektroniky, drogerie a potravin …moreAbstract:
The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part is to describe and understand how consumers make decisions when buying a product and which factors affect the decision-making process most. In the practical part the aim is to determine the diversity of consumer choices when buying products such as electronics, cosmetics and food, using survey research …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/l5xec/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
- Reader: PhDr. Petr Váňa
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.