Ing. Lucie Jašková

Bachelor's thesis

Analýza rozhodovacího procesu při výběru produktu

Analysis of Decision-making Process when Choosing a Product
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Cílem teoretické části je popsat a pochopit, jak se spotřebitelé rozhodují při koupi daného produktu. Nadále jaké faktory nejvíce ovlivňují samotný rozhodovací proces spotřebitele. Cílem praktické části je, pomocí výzkumné sondy, zjistit rozdílnost rozhodování spotřebitelů při koupi produktu z oblasti elektroniky, drogerie a potravin …more
Abstract:
The bachelor thesis is divided into a theoretical and a practical part. The aim of the theoretical part is to describe and understand how consumers make decisions when buying a product and which factors affect the decision-making process most. In the practical part the aim is to determine the diversity of consumer choices when buying products such as electronics, cosmetics and food, using survey research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Václav Forst, CSc.
  • Reader: PhDr. Petr Váňa

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication

Theses on a related topic

  • No theses on a related topic available.