Ing. Nikola Muselíková

Bakalářská práce

Moderní marketing jako nástroj zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Modern marketing as a tool to increase business competitiveness
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketing a jeho moderní metody, které jsou aplikovány na danou společnost. V první části práce se autorka zabývá teoretickou stránkou a seznamuje s marketingem obecně, následuje analytická část, která je spojená s vlastními návrhy řešení při využití moderního marketingu.
Abstract:
This thesis is focused on marketing and its modern methods that are applied to the company. In the first part the author deals with the theoretical aspect and introduces marketing in general, followed by the analytical part, which is associated with your own suggestions in the use of modern marketing.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Měcháčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem